تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : 14062
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در محورهای حادثه خیر و پرتردد شهر و هوشمندسازی تقاطع‌های چراغ‌دار خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برنامه‌های مختلف شهرداری قم در حوزه هوشمند سازی مسائل ترافیکی و افزایش ایمنی سطح معابر اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در سال جاری در این زمینه در دست اقدام بوده و از ابتدای سال این برنامه‌ها به مرور اجرایی و در دست اقدام است.
وی یکی از اقدامات در حوزه هوشمند سازی را افزایش دوربین‌های ثبت تخلفات در سطح شهر دانست و افزود: 5 سامانه در بلوار غدیر به‌عنوان محوری حادثه خیر از ماه گذشته آغاز به کار کرده است.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: نصب 4 دوربین کنترل تخلفات در بلوار شهید خداکرم به‌عنوان یکی دیگر از محورهای حادثه‌خیز و پر تصادفات قم نیز در دستور کار قرار دارد.
وی با تأکید بر اینکه 10 سامانه در پردیسان تا انتهای سال عملیاتی خواهد شد، ابراز کرد: نصب دوربین‌های کنترل تخلفات در مسیر اتوبوس تندرو آیت‌الله بروجردی و بلوار جمهوری نیز اجرایی می‌شود.
خانه‌زاد یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری قم در حوزه هوشمند سازی ترافیک را مربوط به چراغ‌های راهنمایی و رانندگی برشمرد و اضافه کرد: ثبت هوشمند تخلفات و اعمال قانون در تقاطع‌های چراغ‌دار و پرتردد شهر نیز اجرایی می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccixqs.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما