تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : 13924
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: جنایاتی که این روزها توسط آن ها انجام شد روی هیتلرها را کم کرد و با هولوکاستی که در این چند روز رقم زدند در حقیقت رکورد توحش زده شد.
امیرآبادی: صهیونیست ها رکورد توحش را از هیتلرها هم ربودند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمد امیرآبادی فراهانی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان قم در سالن همایش کرامت استانداری اظهار داشت: رژیم صهیونیستی آخرین نفس های خود را می کشد و اقدام جبهه مقاومت اقدام بسیار بزرگی بود و دستاوردهای زیادی داشته که در آینده در مورد دستاوردهای آن صحبت های زیادی خواهد شد.
وی ادامه داد: با اقدام های جبهه مقاومت، هیمنه رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعاتی موساد که تا الان هزینه های زیادی برای آن کرده اند شکسته شده است و سازمان امنیت داخلی اسرائیل و سازمان اطلاعات ارتش صهیونیستی نیز در عملیات جبهه مقاومت شکست مفتضحانه ای خوردند.
وی تاکید کرد: بعد از عملیات طوفات الاقصی اتفاقات مهمی در منطقه شکل گرفت و هیمنه اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل شکسته شد و اقدامات جنایت آمیز اخیر آن ها از سر استیصال و ضعف است و کشتن کودکان و زنان فلسطینی در بیمارستان غزه در راستای زبونی رژیم صهیونیستی است.
امیرآبادی فراهانی افزود: عملیات طوفان الاقصی کاملا تمرین شده بوده و جبهه مقاومت برای ادامه کار برنامه دارد و کشور فلسطین با وحدت و همدلی امت اسلامی روزهای سخت را پشت سر خواهد گذاشت.
وی با اشاره به موضوع پدافند غیرعامل بیان کرد: هر چه جلوتر می رویم‌ نقش پدافند غیرعامل بیشتر بر همگان روشن‌ می شود و مجلس بعد از سال ها در این حوزه قانون جامعی را تصویب کرد.
نماینده قم افزود: مجلس وظیفه خود را در این حوزه انجام داد و دولت و مسوولان اجرایی باید زمینه اجرای این قانون را فراهم کنند و در بودجه های سنواتی ردیف های خاصی برای مقابله با حمله های سایبری در نظر بگیرند.
وی گفت: در مجلس باید تلاش کنیم پشتیبانی لازم قانونی و بودجه ای از مجموعه پدافند غیرعامل داشته باشیم و تا موقعی که ملت ایران بر عزت و استقلال و اصول خود پافشاری می‌کند دشمنان‌ ما از پافشاری برای ضربه زدن به ما دست نخواهد داشت و ضرورت دارد به پدافند غیرعامل پرداخته شود.
وی با اشاره به شکایت مردمی بیان کرد: مراجعات در خصوص مساله بهداشت و درمان قم‌ به دفتر نمایندگان بسیار زیاد شده و در مورد مشکل آموزگاران و کمبود در برخی مراکز اعتراض های زیادی شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdci53az.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما