تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : 13643
مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم گفت: پایانه شهید زین‌الدین اکنون محل دپوی ناوگان از رده خارج است و در آینده به پایانه شماره دو شهر قم تبدیل خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری جهانبخش نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت فعال‌سازی پایانه شهید زین‌الدین قم، اظهار کرد: پایانه شهید زین‌الدین محل دپوی ناوگان از رده خارج است و در حال صدور مجوز اسقاط آن‌ها هستیم.  
وی افزود: پس‌ازاینکه این ناوگان اقساط شد، پایانه شهید زین‌الدین بهسازی می‌شود و به‌عنوان پایانه شماره دو اتوبوس‌رانی شهر قم مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا اتوبوس‌هایی که به منطقه چهار، پردیسان و شهرک قدس سرویس می‌دهند، در پایان فعالیت خود مجبور به اعزام به پایانه مرکزی اتوبوس‌رانی نباشند.  
مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه یک مورد ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در نزدیکی منطقه سه اجرا شده است، خاطرنشان کرد: پنج میلیارد تومان در ردیف بودجه معاونت فنی و عمرانی لحاظ شده است.  
نجف‌زاده با بیان اینکه امسال بالاترین بودجه در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در ماه‌های ابتدایی سال، طرح‌های مناطق آماده و ابلاغ و فرایندهای ابتدایی ازجمله آگهی، مناقصه و انعقاد قرارداد انجام شد تا در نیمه دوم سال شاهد اجرای این طرح‌ها باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgw39q.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما