تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 1362
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم پشتیبان اصلی نظام هستند، گفت: مردم ایران حفظ انقلاب و نظام را واجب می دانند.
 مردم حساب بی تدبیری مسئولان را به اصل انقلاب گره نزده اند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ،اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب رسیدیم و توانستیم این روز بزرگ را جشن بگیریم.

وی ادامه داد: امروز همه جهانیان می بینند که مردم با همان احساساتی که در سال 57 قیام کردند امروز در خیابان ها حاضر شده اند و فریاد الله اکبر سر می دهند.

آیت الله فاضل لنکرانی به پیام های حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: پیام این حضور این است که همه کشورهای دنیا و در راس آن ها آمریکا و اسرائیل بدانند که مردم همانطوری که حفظ دین را واجب می دانند حفظ انقلاب را نیز واجب می دانند.

وی افزود: دشمن نه انقلاب ما را شناخته و نه مردم و نه قدرت دین و مکتب اهل بیت(ع) را شناخته است که به دنبال براندازی نظام است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: مردم حساب مشکلات و نابسمانی ها را از اصل انقلاب جدا می دانند و حساب بی تدبیری مسئولان را به اصل انقلاب گره نمی زنند.

https://qomefori.ir/vdcd.90f2yt0sxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما