تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 1305
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم بیان کرد:

شهیدان با خون خود ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عزت و افتخار رساندند

کارکنان بانک مهر اقتصاد مزار شهدای گلزار علی ابن جعفر(ع) را غبارروبی و عطر افشانی نمودند.
شهیدان با خون خود ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عزت و افتخار رساندند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،به نقل ازروابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم: با توجه به برگزاری اولین یادواره شهدای بانکی در استان قم، کارکنان بانک مهراقتصاد استان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) گرد هم آمده و با قرائت فاتحه و مدیحه سرایی ضمن بیعت با شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم، مزار راست قامتان همیشه تاریخ خود را با گل و گلاب غبارروبی نمودند.

  بهروزدرخشان– رئیس اداره امور شعب استان– با اشاره به برگزاری اولین یادواره شهدای بانکی کشور، اظهار داشت: وجود شهدا، برکتی برای همه ما محسوب می گردد و ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و برای سربلندی کشور عزیزمان تمام سعی و تلاش خود را انجام دهیم.

   رئیس اداره امور شعب تصریح کرد: شهیدان برای حفظ ارزش ها، دستاوردها، استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه نمودند، آنان با خون خود ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عزت و افتخار رساندند.

 درخشان با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند، افزود : شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و امروز وظیفه ما انتقال ارزش های آنان به نسل های آینده است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم یادواره شهدای بانکی در روز پنج ‌شنبه 13 دی ‌ماه هم ‌زمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع امام خمینی(ره) درگلزار شهدای قم برگزار می‌شود و از مردم ولایتمدار قم برای حضور در این مراسم معنوی، دعوت به عمل می آید و بانک مهر اقتصاد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و در جهت حفظ ارزش‌ها و تکریم خانواده معظم شهدا اقدام به برگزاری این یادواره می نماید.

https://qomefori.ir/vdca.wn6k49nem5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما