تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : 12892
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به برنامه بخش خصوصی در انرژی‌های تجدیدپذیر، گفت: با رویکرد و حمایت‌های مجموعه مدیریت استان قم، زمینه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در انرژی‌های تجدیدپذیر فراهم است.
بخش خصوصی قم در انرژی‌های تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محسن‌امیدیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به محدودیت‌های موجود، اولویت‌بندی در واگذاری برق در دستور کار مجموعه مدیریت استان قرار دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: طبق سیاست‌های مجموعه مدیریت استان، در توسعه زیرساخت‌های جدید به خصوص در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر از توان و مشارکت بخش خصوصی استفاده حداکثری خواهد شد.
امیدیان با اشاره به همراهی بخش خصوصی در واگذاری سوخت به ژنراتورها، عنوان کرد: همچنین مقرر شد تا بخش خصوصی نیز از فرصت‌های فراهم شده در دولت، رویکرد سوخت جایگزین و سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر را با قدرت دنبال کند.
وی با اشاره به رویکرد مجموعه مدیریت استان در مشارکت بخش خصوصی در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با فعالیت صاحبان صنعت و سرمایه، اظهارداشت: مقرر شده تا تسهیلات تبصره ۱۸ سال جاری با رویکرد مصرف بهینه و بهره وری، تعیین اولویت‌های نوسازی و تجهیز واحدهای صنعتی قم با مشارکت اتاق بازرگانی انجام شود.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb5wb8.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما