تاریخ انتشار :جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : 12850
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: درحال حاضر در هر 8 منطقه شهری، حدودا 70 اکیپ پیاده، موتوری و سواری داریم که این‌ اکیپ‌ها نظارت در امورات و انضباط بخشی به شهر را بر عهده دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمدرضا شفیعی با حضور در ستاد خدمات شهری شهرداری قم در میدان آستانه و در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه اداره‌کل پیشگیری و تخلفات شهری در دهه محرم در 4 محور فعالیت دارد، اظهار کرد: یکی از این محورها فعالیت در عرصه معضلات اجتماعی است که در تمام محورها و به ویژه پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در دستورکار قرار دارد.
وی با بیان اینکه در این راستا نیروهایی را پیرامون حرم مطهر، مسجد جمکران و هیئآت مذهبی مستقر کرده‌ایم، مطرح کرد: در این ایام معتادان، متکدیان و افرادی که می‌خواهند از این وضعیت سوء استفاده کنند، شناسایی و سریعا توسط عوامل معضلات اجتماعی جمع آوری می‌شوند.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه پس از جمع‌آوری، این افراد به مراکز غربالگری ارجاع داده خواهند شد، عنوان کرد: خوشبختانه هم‌اکنون شهر در حوزه معضلات شهری در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای فعالیت ساخت و سازهای خلاف در ایام شلوغی شهر است، خاطرنشان کرد: در این ایام خاص، ساخت و سازهای خلاف در حاشیه مناطق دو، پنج و 6 افزایش پیدا می‌کند و افرادی به دنبال سوءاستفاده از این موقعیت هستند.
شفیعی ادامه داد: در این عرصه نیز خوشبختانه تمهیدات لازم اندیشیده شده و هماهنگی‌هایی با دستگاه قضایی انجام و احکام خاص اخذ شده است و همچنین با همکاری با نیروی انتظامی تمام ساخت‌وسازهای خلاف را نظارت می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه بوستان‌های سطح شهر نیز یکی دیگر از محورهای فعالیت هستند، تصریح کرد: در این عرصه نیز توجیهات لازم انجام شده است و اگر موردی در بوستان‌ها وجود داشته باشد، برخورد لازم صورت می‌گیرد.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه محور چهارم فعالیت این سازمان در عرصه ساماندهی دستفروش‌ها و وانت‌بارها است، یادآور شد: خوشبختانه در این عرصه نیز باتوجه به هماهنگی‌های انجام شده در وضعیت خوب و مطلوبی قرار داریم.
وی در پایان تاکید کرد: درحال حاضر در هر 8 منطقه شهری، حدودا 70 اکیپ پیاده، موتوری و سواری داریم که این‌ اکیپ‌ها نظارت در امورات و انضباط بخشی به شهر را بر عهده دارند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfxcdy.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما