تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 12707
با حکم معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم، «مهدی قربانی کرم» به عنوان مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی استان قم منصوب شد.
مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین قم منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم و جانشین ستاد اربعین حسینی استان، طی حکمی «مهدی قربانی کرم» را به عنوان رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی استان قم منصوب کرد.
در این حکم آمده است: اربعین حسینی، نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلام و اهل‌بیت(ع) می‌باشد که این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
با عنایت به در پیش رو بودن اربعین حسینی و ابلاغیه استاندار محترم، لذا به موجب این ابلاغ جنابعالی را به سمت رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی(ع) استان قم منصوب می‌نمایم.
امید است با توکل به خدای تبارک و تعالی با برنامه‌ریزی و روحیه انقلابی و جهادی تلاش و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود داخل و خارج استان همراه با بهره‌گیری و همکاری با ظرفیت‌های مردمی نسبت به فراهم نمودن بستری مطلوب، برای خدمت‌رسانی و جلب رضایت‌مندی زائران اربعین حسینی، اقدام فرمایید.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcguu9q.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما