تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : 11134
مدیرکل بازرسی استان قم ضمن بازدید از پروژه‌های شهرداری منطقه 5 قم در جریان آخرین اقدامات عمرانی شهرداری قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام محمود طالبی به همراه فاطمی کیا سربازرس امور سیاسی و قضایی به‌منظور بررسی مشکلات شهرداری قم و با هدف حمایت از طرح‌های اجرایی، از پروژه‎های منطقه 5 شهرداری قم بازدید کرد.
وی در این بازدید، در جریان روند اقدامات عمرانی و اجرایی طرح‌های «ساماندهی حدود 150 هکتار از اراضی منطقه»، «احداث سالن ورزشی در یکی از محلات محروم منطقه» و «پروژه احداث پارک بانوان» قرار گرفت.
مدیرکل بازرسی استان قم پس از بازدید میدانی از طرح‌های عمرانی منطقه 5 شهرداری قم، طی نشستی با حضور مدیر منطقه، تلاش بیشتر شهرداری را برای خدمت‌رسانی به مردم محروم منطقه خواستار شد و گفت: اهالی منطقه 5 از قشر محروم و مستضعف جامعه هستند و شهرداری نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات بیشتر به این قشر از جامعه ارائه کند.
وی با اشاره به کمبود منابع آبی استان عنوان کرد: شهرداری اقدامات لازم به‌منظور آبیاری فضای سبز با استفاده از چاه‌های غیرقابل‌شرب را به عمل آورد.
طالبی در پایان جلسه، آمادگی بازرسی کل استان قم را در راستای حضور سربازرس و کارشناسان برای برگزاری جلسات جهت حل مشکلات موجود را اعلام کرد.
در پایان جلسه مدیر منطقه پنج شهرداری نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام‌شده اذعان کرد: بسیاری از مشکلات منطقه با حضور و اخذ نظر از همکاران بازرسی کل استان قابل‌حل است.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjxvev.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما