تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 11099
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبر داد:

فعالیت 11 خودروی برقی در پیاده راه‌های اطراف حرم مطهر

راه‌اندازی خودروهای برقی با مشارکت خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س)/افتتاح دومین کارواش اتوبوس‌های شهری در قم
فعالیت 11 خودروی برقی در پیاده راه‌های اطراف حرم مطهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی نیک در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به بهره‌برداری از 11 دستگاه ماشین برقی برای خدمت‌رسانی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و پیاده راه‌های ارم و انقلاب اظهار داشت: این 11 دستگاه خودروی برقی شامل 8 خودروی مسافری و 3 خودروی باری است.
وی با بیان اینکه پیمانکار خودروهای برقی باری انتخاب‌شده است، ابراز کرد: به‌منظور جلوگیری از آلودگی صوتی و ایجاد ایمنی در حمل‌ونقل بار و پوشش نیازهای کسبه این خودروها راه‌اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: در صورت نیاز و درخواست کسبه و اصناف، این تعداد خودرو قابلیت افزایش دارد.
وی با تأکید بر اینکه 8 دستگاه خودروی برقی مسافری نیز در پیاده راه‌های ارم و انقلاب توسط شهرداری قم تأمین‌شده است، اذعان کرد: به‌منظور ارائه خدمات رایگان به زائران، این خودرو با مشارکت خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) صورت خواهد پذیرفت، به‌گونه‌ای که خودرو و هزینه‌ها توسط شهرداری و راننده توسط آستان مقدس تأمین می‌شود. نیک راه‌اندازی کارواش مکانیزه اتوبوس‌های شهری در قم را مورد توجه قرارداد و گفت: دومین کارواش مکانیزه و تخصصی اتوبوس‌های شهری توسط شهرداری قم راه‌اندازی شده که بین 7 تا 9 دقیقه یک دستگاه اتوبوس شسته می‌شود که از این به بعد شاهد افزایش زیبایی ظاهری اتوبوس‌ها خواهیم بود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjhyev.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما