تاریخ انتشار :جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 11045
وزیر آموزش و پرورش با حضور در یکی از بیمارستان‌های قم‌ از دانش‌آموزان بستری عیادت و از نزدیک در جریان درمان آنان قرار گرفت.
وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان بستری دریکی از مراکز درمانی قم عیادت کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری از روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی قم، یوسف نوری پنجشنبه شب با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم ضمن عیادت از دانش آموزان بستری در این مرکز درمانی در گفت و گو با پزشکان معالج و کادر درمان از نزدیک در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.
آقای نوری در گفتگو با خبرنگاران ضمن عذرخواهی از خانواده های دانش آموزانی که دچار حادثه شده اند گفت : نگرانی خانواده‌های قمی از این مسأله با اعلام و رسیدگی مراجع ذیصلاح بزودی برطرف خواهد شد.
سریال حوادث در مدارس قم بیش از دو ماه است که آغاز شده و طی دو روز گذشته نیز براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم تعدادی از دانش آموزان قمی با علائم مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی قم پذیرش شدند.
گفتنی است روز نهم آذرماه امسال نخستین حادثه در یکی از هنرستان های قم، منجربه بروز علائم مسمومیت در ۱۸ دانش آموز دختر قمی شد و تاکنون ۶۳ مدرسه با تماس با مرکز فوریت های پزشکی یا آتش نشانی قم، اعلام بوی نامطبوع در محوطه های آموزشی کردند .

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcamwn6.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما