تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 1065
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه قم گفت:کنفرانس بین المللی محاسبات و سامانه های توزیع شده بستر تعامل موسسات علمی و پژوهشی داخل خارج خواهد بود
کنفرانس بین المللی محاسبات و سامانه های توزیع شده بستر تعامل موسسات علمی و پژوهشی داخل و خارج خواهد بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حجت الاسلام دکتر فراهانی فرد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه قم در نشست خبری  با خبرنگاران با اشاره به  تقارن برگزاری این کنفرانس با میلاد پیامبر رحمت(ص)و امام جعفر صادق (ع) گفت: تقارن برگزاری این کنفرانس با میلاد پیامبر رحمت(ص)و امام جعفر صادق (ع) برشکوه آن افزوده است و برگزاری همایش های بین المللی، در راستای ایجاد نشاط علمی و ارتقای رتبه علمی دانشگاه از اهداف مهم معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه قم می باشد.

وی افزود: دانشگاه قم با این هدف و با هدف افزایش آگاهی در زمینه علوم کامپیوتر، دانشگاه قم اقدام به برگزاری اولین کنفرانس بین المللی محاسبات و سامانه های توزیع شده کرده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه قم افزود: از دیگر اهداف این همایش، ارتقای سطح علمی شرکت کنندگان از طریق برگزاری کارگاههای علمی و پژوهشی  می باشد.

استاد اقتصاد دانشگاه قم افزود: از ویژگی های این همایش حضور دانشمندانی همچون پروفسور بویا از میل بورن و پروفسور دباسیش قوز  ازموسسه علوم بنگلور و پروفسور محمد عثمان از دانشگاه مالزی می باشند که  وی  از دانشمندان مطرحی است که بیش از 75 هزار ارجاع و استناد در کارنامه خود دارد. پروفسور دباسیش و محمد عثمان از محققان برجسته حوزه محاسبات توزیع شده می باشد. این همایش همچنین میزبان اساتید بزرگی همچون دکتر عیسی زاده نیز می باشد.

 

https://qomefori.ir/vdcd.90f2yt0zka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما