تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : 10541
دوره مطالعات اسلامی زبان انگلیسی برای جمعی از جوانان شیعه استرالیا و نیوزلند و کانادا در قم آغاز به کار کرد.
جوانان شعیه استرالیا و نیوزلند با معارف اسلامی آشنا می شوند + تصاویر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مؤسسه بین‌المللی جنت‌المأوا در راستای  اهداف انقلاب اسلامی در موضوعاتِ دوره‌های مطالعات اسلامی برای جوانان خارج از کشور، تبلیغ، رسانه و توسعه‌ شعائر اسلامی در سطح بین‌الملل به چندین زبان زنده دنیا مشغول فعالیت بوده و در این راستا گام‌های مهمی برداشته است. 


این مؤسسه  دوره مطالعات اسلامی زبان انگلیسی را برای ۱۸ نفر از جوانان شیعه استرالیا و نیوزلند و کانادا در تاریخ ۱۱ دی به مدت ۴۰ روز در شهرهای قم، کاشان، اصفهان، تهران، مشهد، کربلا و نجف برگزار می‌نماید. در این دوره با بهره‌گیری از اساتید فاضل زبان‌دان حوزوی، کلاس‌های متعددی در موضوعات فلسفه، اخلاق، احکام، عقائد، تاریخ و ... برگزار می‌شود. زیارت اماکن مقدسه، دیدار با علما و مراجع عظام، بازدید از اماکن تاریخی ـ مذهبی در برنامه آنها جای گرفته است.


افتتاحیه دوره در تاریخ ۱۲ دی در قم در مجتمع یاوران مهدی جمکران برگزار شد و اختتامیه دوره در تاریخ ۱۹ در کربلا برگزار خواهد شد.


شرکت کنندگان ۲۳ روز در قم خواهند بود و  ۳۶ جلسه کلاس آموزش مطالعات اسلامی  را شرکت خواهند کرد و از مراکز مذهبی دیدار خواهند کرد.


محسن عالمی مدیر موسسه جنت المأوا در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: این جوانان بین ۱۷ تا ۲۳ سال سن دارند ۲۳ روز در قم حضور دارند و از آموزه های اساتید دینی مسلط به زبان انگلیسی بهره خواهند برد.

وی تصریح کرد: دیدار با علمای قم نیز جز برنامه های این دوره خواهد بود یک برنامه تفریحی در کاشان،اصفهان، تهران و مشهد برگزار خواهد شد و سپس به سمت کربلا عزیمت خواهیم کرد و ۱۰ روز در عراق خواهیم بود.


عالمی افزود: این ها جوان و نوجوان هستند و نیاز است با توجه به فضای لائیک این کشورها در کشور اسلامی ایران شکل بگیرند و تبدیل به یک درخت تنومند برای اسلام شوند.


وی تاکید کرد: سه ماه تلاش شد تا این جوانان ثبت نام شوند، از مسیولان حوزه علمیه نیز تقدیر میکنیم که  ان شاالله بتوانیم آموزش های مذهبی و فرهنگی را به این جوانان دهیم .
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdca6mn6.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما