تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 10497
دومین اجلاس کمیته بانوان مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با حضور رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قم و مسئول امور بانوان شهرداری قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دومین اجلاس کمیته بانوان مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران متشکل از مشاوران و مدیران کل حوزه زنان و خانواده کلانشهرهای کشور دی ماه ۱۴۰۱ به میزبانی اداره کل بانوان شهرداری تهران برگزار شد.
در این نشست شرکت‌کنندگان به بررسی ساختار و تشکیلات حوزه زنان و خانواده شهرداری‌های کلانشهرهای ایران و کارکرد شهرداری‌ها در ارتقاء سبک زندگی ایرانی اسلامی پرداختند.
همفکری و هم افزای برای ارتقاء همکاری‌های مشاورین امور بانوان در شهرداری های کلانشهرهای کشور و بیان برنامه ها و اقدامات شهرهای مختلف در ارتقای محیط کاری بانوان شهرداری و زیست اجتماعی و محیطی بانوان در کلانشهر ها از دیگر رئوس محتوایی این اجلاس بود.
در حاشیه این نشست که سرکار خانم نیازمند رئیس کمیته بانوان شورای اسلامی شهر و خانم کرمانی مشاور امور بانوان شهرداری قم نیز در آن حضور داشتند؛ از پروژه ها، اقدامات میدانی، زیر ساختهای شهری، فرهنگسراها و فضاهای اختصاصی بانوان و خانواده در شهر تهران بازدید به عمل آمد.
انتهای پیام/
 

  https://qomefori.ir/vdca0yn6.49nwo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما