تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : 10478
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: اجرای پروژه لوله‌گذاری بلوار محتشم کاشانی و رینگ شرقی کمربندی امام علی(ع) با اعتباری بالغ‌بر 255 میلیارد ریال به‌زودی اجرایی می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس حلوایی زاده در شصت و هشتمین جلسه  رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، به اجرای پروژه لوله‌گذاری بلوار محتشم کاشانی و رینگ شرقی کمربندی امام علی(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه به طول یک هزار و ۵۱۰ متر است.
وی مشکلات بلوار محتشم کاشانی را مورد بررسی قرار داد و افزود: این بلوار به خاطر اختلاف در کد ارتفاعی که با بلوارهای هم‌جوار خود مانند ۱۵ خرداد دارد، در هر بارندگی چالش‌های زیادی در آب‌گرفتگی داشته و مردم منطقه را دچار مشکلات زیادی می‌کند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: همچنین با  توجه به تفکیک زمین‌های که در محدوده ۱۵ خرداد انجام‌شده، باید این رینگ شرقی را به خیابان محتشم کاشانی متصل می‌کردیم و در همین راستا لوله‌ها به سایر هزار و دو هزار انجام می‌شود.
وی در پایان مبلغ پیمان را عددی بالغ‌بر ۲۵۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مدت پیمان ۹ ماه است که امیدواریم در نیمه اول سال ۱۴۰۲ پروژه را به اتمام رسانده و در سال آینده این بخش از شهر مشکل آب‌گرفتگی نداشته باشد.
  https://qomefori.ir/vdcjoxev.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما