تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 4401
سید سجاد موسوی زنجانی نخبه انقلابی و نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تنها در لیست نخبگان انقلابی شهر کریمه حضور دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، متن این بانیه بدین شرح است:

حضور محترم همه همشهریان شریف ، بصیر و انقلابی ( شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها )

سلام علیکم ؛
در ابتدا از بذل محبت و عنایت و توجه همه همشهریان عزیز که با حضور پررنگ و تماسها و پیامهای پر محبت شان در مسیر خدمتگزاری این حقیر را حمایت مینمایند کمال تشکر را دارم.

اینجانب با اعتقاد کامل به بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایش مقام معظم رهبری بر پایه تشکیل مدیریت جوان ، نخبه و انقلابی ، به جهت لبیک به فرمایشات ایشان در این مسیر گام برداشتم و برای اینکه بتوانیم فرمایش مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم ، با عزیزان و کاندیداهای توانمند بسیاری جلسات متعددی داشتیم که همه آن عزیزان محترم و با پتانسیلهای خوبی بودند.
و در نهایت با بررسی های فراوان در جهت تشکیل یک شورای شهری قوی ، اجرایی و در جهت تحولی عظیم در شهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) از بین همه این کاندیداها ، عزیزان اصلح تری انتخاب گردیدند و با تشکیل یک لیست نهایی بنام ( ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه ) به عرصه انتخابات و خدمت به شما مردم عزیز قم حضور یافتیم.

لذا اینجانب از همه همشهریان شریف و بصیر و انقلابی قم تقاضامندم که با توجه به پتانسیل های فراوان موجود در این لیست ائتلاف نخبگان انقلابی جهت ایجاد تحول عظیم در همه سطوح خدمات شهری به شما مردم عزیز ، با رای خود به لیست ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه ، آغاز تحول عظیمی را در عرصه های مدیریت و توسعه خدمات شهری ، با کمک شما مردم انقلابی برای شهر مقدس قم رقم بزنیم.

در پایان با احترام به تمام عزیزانی که حتی بدون مشورت با بنده حقیر ، نام و تصویر اینجانب را در سایر لیست های مختلف انتخاباتی شورای شهر  قرار دادند ، لذا از حسن اعتماد و محبت شان کمال تشکر را دارم ،

 ولی با احترام به همه این عزیزان ، رسماً اعلام می نمایم ( اینجانب سید سجاد موسوی زنجانی به هیچ کدام از این لیستها وابستگی ندارم ) .

و در خاتمه خدمت همه شما همشهریان عزیز عرض می نمایم ،
که این حقیر در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ، با تشکیل ( لیست ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه ) جهت خدمت به شما مردم شریف ، فقط با این لیست کارآمد و توانمند و انقلابی در این عرصه حضور خواهم داشت.

و من الله التوفیق
 سید سجاد موسوی زنجانی

 
https://qomefori.ir/vdca.wnyk49ny65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما