تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 8072
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: شورای اسلامی شهر اصلی‌ترین بازوی تعلیم و تربیت است که امیدواریم با همکاری بتوانیم مهم‌ترین مشکل ما که کمبود سرانه فضای آموزشی بوده را با رفع موانع و حمایت از خیرین مدرسه‌ساز رفع کنیم.
شورای شهر اصلی‌ترین بازوی تعلیم و تربیت در قم است/ لزوم حمایت از خیرین برای رفع کمبود سرانه آموزشی قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا رحیمی در جلسه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم که با موضوع نرخ‌گذاری سرویس مدارس برگزار شد، با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر به‌عنوان مرجع و مرکز تصمیم‌گیری در ابعاد مختلف شهر بوده و نقش بی‌بدیلی دارد، اظهار کرد: یکی از دستگاه‌هایی که گستردگی فعالیتش در سطح شهر و استان در مقایسه با دستگاه‌های دیگر بی‌نظیر است؛ نظام تعلیم و تربیت بوده که طیف زیادی از خانواده‌ها را دربر می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: شورای اسلامی شهر می‌بایست نگاه زیرساختی به دستگاه تعلیم و تربیت داشته باشد و انتظار داریم شورای شهر قم نقش بیشتری در این زمینه ایفا کند.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از وقت و انرژی این اداره کل و مدارس صرف رسیدگی به ساختمان مدارس، آسفالت و… می‌شود، گفت: نظام تعلیم و تربیت باید به‌عنوان یک دستگاه زیرساختی موردتوجه تمام دستگاه‌ها قرار بگیرد و شورای شهر نیز از این موضوع استثنا نیست و می‌تواند نقش بی‌بدیلی در تسهیل گری امورات زیرساختی آموزش و پرورش داشته باشد.

رحیمی خاطرنشان کرد: در بازگشایی مدارس پس از محدودیت‌های کرونایی، بیشترین اعتراضات خانواده‌ها مربوط به سرویس مدارس بود که امیدواریم با تعامل و همکاری بتوانیم این دغدغه را از دوش دانش آموزان و خانواده‌های آنان برداریم.

وی با تأکید بر اینکه بعد از کرونا وضعیت تربیتی دانش آموزان بسیار متفاوت شده است، ابراز کرد: ما باید در هر بخشی اقدامات ترویجی، تبلیغی و تربیتی را تقویت کنیم و با هم‌افزایی این دوران گذر را به نحو مطلوبی سپری کنیم.

مدیرکل آموزش پرورش استان قم اضافه کرد: شورای اسلامی شهر اصلی‌ترین بازوی تعلیم و تربیت است که امیدواریم با همکاری بتوانیم مهم‌ترین مشکل ما که کمبود سرانه فضای آموزشی بوده را با رفع موانع و حمایت از خیرین مدرسه‌ساز رفع کنیم.

انتهای پیام/***ع

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.yavct1aurbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما