تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : 7537
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از نورافشانی مساجد سطح شهر همزمان با نیمه شعبان خبر داد و گفت: شهرداری قم در نور افشانی امشب مسجد مقدس جمکران نیز مشارکت دارد.
برپایی موکب فرهنگی در بلوار پیامبر اعظم(ص)/برپایی کاروان شادی در قم/امشب مساجد سطح شهر نور افشانی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار شهرنیوز، با تشریح برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائران وخدمات سفر شهرداری قم اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد برنامه‌های ستاد تا امروز اجرایی شده است.

وی از اجرای ۲۰ درصد از برنامه‌های پایانی نیمه شعبان در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و افزود: حجم برنامه‌های اجرا شده از اول نیمه شعبان تا امروز بی سابقه بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برپایی موکب ۴۰ غرفه‌ای در پیامبر اعظم خبر داد و خاطرنشان کرد: این غرفه در عمود ۸۰ در بلوار پیامبر اعظم(ص) آماده پذیرایی از زائران است.

وی از برگزاری استیج و جنگ شادی طی امشب و فردا شب در خیابان چهارمردان نیز خبر داد و مطرح کرد: امشب در تمام مساجد سطح شهر به مناسبت نیمه شعبان نورافشانی انجام شده و شهرداری در نور افشانی مسجد مقدس جمکران نیز مشارکت دارد.

طباطبایی نژاد یادآور شد: فردا کاروان شادی خودرویی با مشارکت مردم،هیئات و بسیج از حرم مطهر تا مسجد مقدس جمکران حرکت خواهد کرد.

وی مشارکت شهرداری قم را در اجرای برنامه‌های فرهنگی با سایر نهادها قابل توجه دانست و بیان کرد: طی امروز و فردا اختتامیه برنامه‌های ستاد فرهنگی تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.s052yt0k5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما