تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : 7297
رئیس سازمان بسیج کارمندان استان قم گفت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز توانسته با اقدامات جهادی شهر کویری قم را به یک شهر سبز تبدیل کرده و نمای شهر را تغییر دهد.
اقدامات جهادی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در تغییر چهره شهر قابل‌تقدیر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  سرهنگ محمد ذاکر در آیین نکوداشت و تقدیر از مهندسین بسیجی که به مناسبت روز مهندس در سازمان پارک‌ها و ‌فضای سبز شهرداری قم برگزار شد با تأکید بر حفظ قدرت نظامی برای حفظ استقلال اظهار داشت: تشکیل سازمان بسیج به‌فرمان امام خمینی(ره) معجزه قرن بوده و حضرت آقا بر این معجزه تأکید دارد.

وی فعالیت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز را موردتقدیر قرارداد و افزود: با همه کارهایی که در حوزه فضای سبز در شهر قم انجام‌شده اما بازهم جای کار داشته و کاری که سازمان پارک‌ها و فضای سبز انجام داده شهر کویری قم را به یک شهر سبز تبدیل کرده و نمای شهر تغییرات زیادی داشته و باید موردتقدیر قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان قم به آبیاری فضای سبز با آب شرب را موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: این آب با زحمت به شهر قم انتقال پیداکرده و امیدواریم به‌زودی تمام فضای سبز شهر با آب غیر شرب آبیاری کرده و امیدواریم با مدیریت قوی سازمان به‌زودی این موضوع حل شود.

وی اقدامات انجام‌شده را فعالیت‌های جهادی بزرگی دانست و بیان کرد: برنامه‌های زیادی در این حوزه انجام‌شده و امیدواریم به‌صورت ۱۰۰ درصدی با آب خاکستری و غیر شرب انجام شود.

انتهای پیام/***ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.y9urak9xupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما