تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : 3966
رئیس‌کل دادگستری استان قم با قدردانی از تلاش شهرداری در اداره شهر نیز گفت: مدیریت شهری منسجم، سبب توسعه و زیبایی شهر می‌شود و در این مدت، تلاش‌های خوبی در اداره شهر اتفاق افتاده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری امروز در دیدار با شهردار قم و مدیران شهری، اظهار داشت: شرایط قم در آستانه نوروز و ایام عید، آبی بود و به‌یک‌باره وضعیت قرمز شد که نگرانی‌هایی را به وجود آورد.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌ها نیز در این مدت کاهش یافت، افزود: متأسفانه مردم مشکلاتی دارند و بسیاری از افراد نمی‌توانند در منزل بمانند و این ترددها، میزان ابتلا را افزایش داده است.

مظفری تصریح کرد: از طرفی به نظر می‌رسد ناهماهنگی‌هایی در اعلام محدودیت‌ها به وجود آمد، این ناهماهنگی‌های لازم پیرامون محدودیت‌های کرونایی، سبب بی‌اعتمادی مردم به مسئولان می‌شود و در برخی موارد نیز از آن برداشت‌ها و ذهنیت‌های سیاسی انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه باید شهروندان را قانع کرد که در این وضعیت شیوع کرونا، در حفظ سلامت خود در خانه بمانند و پروتکل‌ها را رعایت کنند، گفت: تردد در نیمه شعبان در قم بسیار سخت‌گیرانه بود و بسیاری از مراسم‌ها تعطیل شد، هرچند ملاحظات استانی و جغرافیایی در نظر گرفته شد.

رئیس‌کل دادگستری استان قم ناهماهنگی‌ها در برخی اعلام محدودیت‌ها را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: به‌یک‌باره برخی از محدودیت‌ها در شب سیزدهم عید برداشته شد و ناهماهنگی‌هایی را به وجود آورد که خود سبب بدبینی می‌شود و لطمات را وارد می‌کند.

مظفری اضافه کرد:جامعه را، اعتماد به مسئولان اداره می‌کند، دراین‌باره باید با مدیریت جامع، سطح اعتماد مردم به مسئولان را بالا ببریم تا مشارکت‌ها افزایش یابد.

وی عنوان کرد: قم هر ساله در نیمه شعبان دارای جایگاه مهمی است و هر ساله میلیون‌ها زائر وارد این شهر و این جمعیت به‌خوبی مدیریت می‌شد، اما شیوع کرونا، این مراسم‌ها را تحت شعاع قرار داده است.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با اشاره به اینکه در روزهای سختی به سرمی‌بریم و کرونا مسئله‌ای ساده نیست، خاطرنشان کرد: سال قبل آمار بالایی در مرگ‌ومیر داشتیم، اگر مردم مسائل بهداشتی را رعایت کنند و هماهنگی‌های بهتری صورت بگیرد، از این موج کرونا نیز عبور می‌کنیم.

مظفری اظهار داشت: مردم در این مدت بسیار صبور بودند، باید تلاش شود دستاوردهای قم در رساندن وضعیت به آبی، دوباره تکرار شود و به شرایط خوبی برسیم.

وی با قدردانی از تلاش شهرداری در اداره شهر نیز تصریح کرد: مدیریت شهری منسجم، سبب توسعه و زیبایی شهر می‌شود و در این مدت، تلاش‌های خوبی در اداره شهر اتفاق افتاده است.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.vdmiw6d1vgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما