تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 3282
مدیر اجرایی شهرداری قم گفت: شهرداری قم با ضد عفونی روزانه فضاهای فیزیکی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در موارد مختلف پیشرو است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی یوسفی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ وضعیت آبی اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع در کنترل ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ شرایط کنونی است.

وی شهرداری قم را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ساختار اداری در قم پیشرو دانست و افزود: پروتکل‌های بهداشتی که در شهرداری رعایت می‌شود کمک کرده تا پرسنل و شهروندان کمترین تماس فیزیکی را داشته باشند.

مدیر اجرایی شهرداری قم نحو عملیات ضدعفونی در ساختمان شهرداری را تشریح کرد و گفت: عملیات ضدعفونی از ابتدای ورودی شهرداری آغازشده و فرشی نمدی آغشته به مواد ضدعفونی و الکل در ابتدای ورود کفش‌های مراجعین و پرسنل را ضدعفونی می‌کند.

یوسفی ادامه داد: ورودی و داخل آسانسورها نیز مواد ضدعفونی کننده قطره‌ای و دستمال‌کاغذی گذاشته‌شده و تا زمانی که شهر در وضعیت قرمز و نارنجی بود، افراد هنگام ورود به شهرداری مورد تب سنجی قرار می‌گرفتند.

وی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را یکی از راه‌های قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: پس از ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی وزارت کشور، در شورای معاونین نکات قابل‌اجرا به همه حوزه‌ها ابلاغ و کار آغاز شد.

مدیر اجرایی شهرداری قم نصب علامت‌ها و تابلوهای اطلاع‌رسانی با موضوع حفظ فاصله اجتماعی را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: در گام نخست تابلوهای حفظ فاصله اجتماعی در ساختمان جانمایی شده و فاصله صندلی‌ها در بخش‌ها و اتاق‌ها استانداردسازی شد.

یوسفی ادامه داد: سالن‌های جلسات یکی از فضاهایی بود که نیاز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته و صندلی‌ها فاصله‌گذاری شده و جلسات پرتعداد به سالن رضوان منتقل‌شده است.

وی از اجرایی شدند پروتکل‌های بهداشتی در پذیرای از پرسنل نیز خبر داد و بیان کرد: خدمات‌دهی به پرسنل یکی از دغدغه‌های شهرداری بوده زیرا می‌توانست بیشترین علت و راه انتقال ویروس به پرسنل باشد.

مدیر اجرایی شهرداری قم تأکید کرد: نقاط پرخطرتر مانند سرویس‌های بهداشتی، آسانسورها و نرده در وضعیت قرمز و نارنجی تا روزی پنج بار نیز ضدعفونی شده و ضدعفونی ساختمان به‌صورت روزانه و با دستورالعمل و چک‌لیست انجام می‌شود



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.79wrak9xxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما