تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : 2736
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه شهردار قم در تکریم و معرفی شهدا قابل‌تقدیر بوده و تأمین اعتبارات لازم برای برگزاری کنگره شهدا و ساخت المان‌های شهری نشان از دغدغه شورای اسلامی شهر قم و مدیریت شهری دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم رونمایی از ۱۲ یادمان شهدای قم که با حضور خانواده شهدا، مسئولان مدیریت شهری و همچنین نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد، ضمن تشکر از دکتر سقاییان نژاد شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: دغدغه شهردار قم در تکریم و معرفی شهدا قابل‌تقدیر است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی نصب المان‌های شهدا و معرفی آن‌ها به نسل جوان را رسالتی مهم برای مدیریت شهری دانست و افزود: تأمین اعتبارات لازم برای برگزاری کنگره شهدا و ساخت المان‌های شهری نشان از دغدغه شورای اسلامی شهر قم و مدیریت شهری دارد.

امیرآبادی فراهانی بر نصب یادمان شهدا در همه محلات قم تأکید کرد و گفت: آشنایی جوانان با سیره وزندگی نامه شهدا می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در آینده کشور داشته و باید نسبت به نصب این المان‌ها در همه شهر برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی سپس الگوسازی برای نسل جوان را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: امیدواریم این حرکت فرهنگی در شهر ادامه داشته و شاهد تغییر و فضای هویتی شهر به سمت معرفی شهدا باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.te8fuqeamsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما