تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب : 2725
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: موزه دین و زندگی پس از احداث می‌تواند ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر مذهبی به شهر قم باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علیرضا اقبالیان از بهره‌برداری رینگ دوم مسجد مقدس جمکران در امتداد بلوار حضرت خدیجه (س) خبر داد و اظهار داشت: این بلوار به طول ۷ کیلومتر در اطراف مسجد مقدس جمکران احداث‌شده است.

وی دونیم کیلومتر این بلوار را حدفاصل بلوار پیامبر اعظم (ص) تا بلوار انتظار و خیابان امام حسن عسگری(ع) دانست و افزود: ان شالله به‌زودی شاهد بهره‌برداری کامل از این رینگ هستیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم موقعیت فرهنگی و اقتصادی این منطقه از شهر را در آینده‌ای نزدیک مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه مجوزهای صادرشده برای ساخت مؤسسات فرهنگی و تجاری در حاشیه بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌زودی شاهد اتفاقات فرهنگی و اقتصادی خوبی در این منطقه خواهیم بود.

وی سپس به برگزاری آیین کلنگ زنی نخستین موزه دین و دنیا اشاره و تصریح کرد: این موزه به پیگیری‌های شورای اسلامی شهر قم و شهرداری قم به مرحله کلنگ زنی رسیده و امیدواریم به‌زودی مرکزی برای جذب توریست مذهبی در شهر قم باشد.

اقبالیان در پایان خاطرنشان کرد: با آغاز عملیات عمرانی مراکز فرهنگی و تجاری در این منطقه مردم می‌توانند تلاش‌های شهرداری قم را در جذب سرمایه‌گذاران و صدور مجوز در حاشیه بلوار پیامبر اعظم(ص) ارزیابی کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.init23nqmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما