تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 2193
آئین گرامی‌‌داشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور فعالان و دست‌اندرکاران روابط عمومی مجموعه‌های شهرداری قم برگزار شد.
برگزاری آئین گرامی‌‌داشت روز ارتباطات و روابط عمومی در شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، آئین گرامی‌‌داشت این روز با حضور مدیران ارشد، روسای ادارات، مسئولین و کارشناسان روابط عمومی مجموعه‌های ستادی و اجرائی شهرداری قم برگزار شد.

مهدی کلانترزاده، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در این مراسم ضمن بیان مختصری از اقدامات و برنامه‌های انجام گرفته در مجموعه روابط عمومی شهرداری قم در طول ۱۶ ماه گذشته، توجه به اصول علمی و تخصصی این حوزه را مورد تأکید قرار داد و افزود: با توجه به مأموریت‌هایی که در حوزه‌های مختف برای روابط عمومی در نظر گرفته شده است، سعی شده تا با تفکیک وظایف و تخصصی شدن موضوعات به نحو مطلوبی ظرفیت‌های موجود را تقویت کنیم.

وی ورود تخصصی به حوزه‌های جدید در امور مرتبط با روابط عمومی و ارتباطات در مجموعه شهرداری قم را یادآور شد و گفت: علاوه بر ادامه فعالیت حوزه‌های تبلیغات و رسانه، با تمهیدات اندیشیده شده برای راه‌اندازی اداره امور بین‌الملل به صورت جدی وارد فعالیت در حوزه بین‌الملل شده‌ایم و به دنبال ارتقاء جایگاه بین‌المللی شهر قم و حضور شهرداری قم در رویدادهای بین‌المللی هستیم.

کلانترزاده توجه به امور مربوط به توسعه فردی و ارتقاء جایگاه علمی در روابط عمومی مناطق و سازمان‌ها را از دیگر برنامه‌های اجرایی مجموعه اداره کل ارتباطات دانست و ادامه داد: ورود به مباحث ارزشیابی، آموزش و توجه به ساز و کارهای استفاده از اصول علمی در عملکرد واحدهای مختلف از برنامه‌ها و وظایفی است که توسط اداره روابط عمومی به عنوان یکی از ادارات جدید زیرمجموعه اداره کل به آن پرداخته می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین تفکیک تخصصی وظایف و مسئولیت‌ها در حوزه رسانه و ورود جدی به فعالیت در حوزه رسانه‌های نوین را از دیگر برنامه‌های انجام شده عنوان کرد و گفت: اداره رسانه‌های نوین به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود برای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی عموم شهروندان در فضای سایبر و شبکه‌های اجتماعی تشکیل شده است.

وی توجه به درخواست‌های شهروندی و برقراری تعامل و ارتباط نزدیک و بدون واسطه شهروندان با مجموعه شهرداری را از دیگر سیاست‌های اجرایی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل دانست و اذعان کرد: با تقویت ساختار مجموعه سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در بخش‌های مختلف نیروی انسانی، سامانه‌های ارتباطی و نرم‌افزاری و همچنین بازخورد و پایش درخواست‌ها قدم‌های مناسبی برداشته شده است.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین با تقدیر از فعالیت تمامی کارشناسان، مسئولان و رؤسای ادارات در تمامی مجموعه‌های ستادی و اجرایی شهرداری قم، موفقیت‌های کسب شده را حاصل تلاش تمامی فعالان این حوزه دانست و افزود: بدون شک سعی و تلاش در مجموعه روابط عمومی مدیریت شهری شهر کریمه اهل‌بیت(س) فرصتی مغتنم برای خدمت‌رسانی در جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی عموم شهروندان است.

بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مسئولین روابط عمومی مناطق و سازمان‌ها در فضایی صمیمی و دوستانه، قرائت میثاق‌نامه مجموعه ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و پیام شهردار قم به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از برنامه‌های دیگری بود که در این مراسم اجرا شد.

ادای احترام به مقام خادم فقید رسانه‌ای شهر، مرحوم سید محمدحسین موسوی همزمان با چهلمین روز درگذشت وی که در هنگام تصویربرداری اقدامات مرتبط با پیشگیری از ویروس کرونا دچار حادثه شده بود و تجلیل از خانواده آن مرحوم از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

در این مراسم همچنین ضمن تقدیر از فعالان و دست‌اندرکاران روابط عمومی مجموعه‌های شهرداری قم به صورت ویژه از مدیران شهری حامی روابط عمومی و مسئول روابط عمومی برتر در بین مناطق هشتگانه شهرداری قم تجلیل شد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.y9xrak9qwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما