در خرداد ماه،بیش از 35 هزار تماس مردمی با سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم انجام شده و بیشترین تعداد تماس ها به موضوع نظافت اختصاص داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در خرداد 1404 سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قم در مجموع بیش از 35 دهزار تماس مردمی را ثبت کرده است که موضوعات متعدد خدمات شهری، عمرانی و شهرسازی در آن مطرح شده است.
بر اساس آمار ثبتشده موضوع نظافت با 1758 تماس در صدر درخواستهای شهروندان قرار داشته و بیشترین تماسها در این حوزه مربوط به منطقه ۶ شهرداری قم بوده است.
همچنین موضوعاتی مانند لایروبی انهار، عدم جمعآوری زباله، پاکسازی معابر، بازماندن شیر فلکه فضای سبز، طعمهگذاری موش، زوائد فیزیکی، رفع سد معبر و ترکیدگی لوله آب فضای سبز از دیگر مواردی بوده که توسط شهروندان در تماس با سامانه 137 مطرح شده است.
در حوزه پاسخگویی، منطقه 3 شهرداری قم با 100 درصد پاسخگویی در رتبه نخست و منطقه 7 با 99.5 درصد در جایگاه دوم قرار گرفته است.
گفتنی است در بین سازمانهای تابعه نیز، سازمان آرامستانهای شهرداری قم با 100 درصد پاسخگویی، بهترین عملکرد را در تعامل با درخواستهای مردمی داشته است.