مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از اجرای طرحی گسترده و یکپارچه در فضاسازی شهری به مناسبت ایام غدیر، محرم و تشییع پیکر سردار شهید ایزدی خبر داد و گفت: امسال با طراحی واحد و هدفمند، سیمای شهر قم در شأن اهلبیت (ع) ساماندهی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان در گفتوگو با خبرنگاران در ستاد خدمت رسانی شهرداری قم با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، از اقدامات گسترده این سازمان در فضاسازی شهری متناسب با مناسبتهای اخیر خبر داد و اظهار کرد: پس از آغاز جنگ بیرحمانه رژیم صهیونیستی، همزمان با ایام مبارک غدیر، فضاهای شهری قم متناسب با دو مناسبت مهم و با محوریت فرهنگی ساماندهی شد.
وی با اشاره به آغاز ایام محرم بلافاصله پس از غدیر و ادامه شرایط جنگ در منطقه افزود: با بسیج تمام امکانات موجود شهری، تمامی تابلوهای تبلیغاتی، سازههای درآمدزا و المانهای شهری با هدف تبیین پیام محرم و سخنان رهبر معظم انقلاب درباره تجاوز صهیونیستی، بازطراحی و در اختیار این فضا قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از جانمایی ۱۲۰ المان حجمی شهری در نقاط مختلف شهر خبر داد و تصریح کرد: ۴۵ المان از این مجموعه، طراحی و تولید جدید در دو ماه اخیر بودهاند که با هدف تقویت مفاهیم عاشورایی و هویتی در فضای شهری قم اجرا شد.
جوادیان به اختصاص بیش از ۸۰ سازه تبلیغاتی به مناسبتهای ماه محرم و صفر اشاره کرد و افزود: این سازهها در موضوعاتی نظیر عاشورا، غدیر و تشییع پیکر شهید ایزدی بهصورت گرافیکی و محتوایی بازطراحی و در سطح شهر نصب شدهاند.
وی با اشاره به استفاده کامل از ظرفیت ۱۲۰ سازه دوطرفه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: با بهرهگیری از مجموع ۲۴۰ وجه تبلیغاتی، سیمای شهر قم با محوریت شعائر حسینی و فرهنگی بهطور کامل بازآرایی شد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم یکی از اقدامات برجسته امسال را طراحی یکپارچه و واحد برای فضاسازی شهری عنوان کرد و گفت: با ایجاد یک تم بصری و محتوایی ثابت، تمام مناطق هشتگانه شهر قم از نظر فضاسازی دارای انسجام و هویت واحد شدند.
جوادیان در پایان خاطرنشان کرد: این فضاسازی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و هدف ما ارائه چهرهای معنوی، فرهنگی و در شأن اهلبیت (ع) از شهر مقدس قم است.
در گفتوگو با خبرنگاران در ستاد خدمت رسانی شهرداری قم با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، از اقدامات گسترده این سازمان در فضاسازی شهری متناسب با مناسبتهای اخیر خبر داد و اظهار کرد: پس از آغاز جنگ بیرحمانه رژیم صهیونیستی، همزمان با ایام مبارک غدیر، فضاهای شهری قم متناسب با دو مناسبت مهم و با محوریت فرهنگی ساماندهی شد.
وی با اشاره به آغاز ایام محرم بلافاصله پس از غدیر و ادامه شرایط جنگ در منطقه افزود: با بسیج تمام امکانات موجود شهری، تمامی تابلوهای تبلیغاتی، سازههای درآمدزا و المانهای شهری با هدف تبیین پیام محرم و سخنان رهبر معظم انقلاب درباره تجاوز صهیونیستی، بازطراحی و در اختیار این فضا قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از جانمایی ۱۲۰ المان حجمی شهری در نقاط مختلف شهر خبر داد و تصریح کرد: ۴۵ المان از این مجموعه، طراحی و تولید جدید در دو ماه اخیر بودهاند که با هدف تقویت مفاهیم عاشورایی و هویتی در فضای شهری قم اجرا شد.
جوادیان به اختصاص بیش از ۸۰ سازه تبلیغاتی به مناسبتهای ماه محرم و صفر اشاره کرد و افزود: این سازهها در موضوعاتی نظیر عاشورا، غدیر و تشییع پیکر شهید ایزدی بهصورت گرافیکی و محتوایی بازطراحی و در سطح شهر نصب شدهاند.
وی با اشاره به استفاده کامل از ظرفیت ۱۲۰ سازه دوطرفه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: با بهرهگیری از مجموع ۲۴۰ وجه تبلیغاتی، سیمای شهر قم با محوریت شعائر حسینی و فرهنگی بهطور کامل بازآرایی شد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم یکی از اقدامات برجسته امسال را طراحی یکپارچه و واحد برای فضاسازی شهری عنوان کرد و گفت: با ایجاد یک تم بصری و محتوایی ثابت، تمام مناطق هشتگانه شهر قم از نظر فضاسازی دارای انسجام و هویت واحد شدند.
جوادیان در پایان خاطرنشان کرد: این فضاسازی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و هدف ما ارائه چهرهای معنوی، فرهنگی و در شأن اهلبیت (ع) از شهر مقدس قم است.