تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : 1771
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

حرکت نمادین کاروان آزادگان در قم برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم بابیان این‌که آزادگان سفیران سربلند نظام هستند، گفت: حرکت نمادین کاروان آزادگان در شهر قم با حضور آزادگان برگزار می‌شود.
حرکت نمادین کاروان آزادگان در قم برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  سید جواد هاشمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، اظهار داشت: در طی دهه‌های گذشته مردم ایران اسلامی همواره در دفاع از عدالت و جمهوریت نقش مهمی داشتند و در این مسیر همواره شاهد از خود گذشتی و ایثار مردم بوده‌ایم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در دهه‌های اخیر هیچ‌گاه محور شرارت و جنگ‌افروزی نبوده و برعکس، کشورهایی مانند انگلستان و آمریکا به دنبال ضربه زدن به کشورهای مستقل بوده‌اند.

هاشمی بیان داشت: انگلستان، آمریکا و عربستان سعودی در سال‌های اخیر از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به‌نظام بهره برده‌اند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبوده‌اند.

وی افزود: لانه جاسوسی، برنامه‌ریزی برای کودتاهای مختلف ازجمله این موارد بوده که این کشورها در طی این سال‌ها برای ضربه زدن به‌نظام در دستور کار خود قراردادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ابراز داشت: جنگ تحمیلی 8 ساله نیز نمونه‌ای دیگر از توطئه‌های دشمنان علیه نظام بود که برخلاف تصور خیلی جوانان دلیر ایران‌زمین آن‌ها را زمین‌گیر کردند.

وی بیان داشت: آزادگان، جانبازان و شهدا امروز حق زیادی بر گردن ما دارند و باید همواره قدردان رشادت‌ها و دلیری‌های آنها باشیم.

هاشمی بابیان این‌که 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن است، تأکید کرد: آزادگان سفیران سربلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و برای گرامیداشت ورود آزادگان برنامه‌ای را در 26 مردادماه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این برنامه ساعت 18:30 عصر روز شنبه در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد که تجلیل از آزادگان و بهره‌مندی از بیانات آزادگان بخشی از برنامه‌های این مراسم باشکوه خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم بابیان این‌که آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) سخنران این مراسم خواهد بود، افزود:  در این روز با آزادگان دیدار خواهیم داشت تا بتوانیم با حضور خود، قدردان ازخودگذشتگی‌ها و آنها ایشان باشیم.

وی تعداد آزادگان استان را موردتوجه قرارداد و افزود: 591 آزاده در استان داریم که از این تعداد 12 نفر به شهادت رسیدند و علاوه بر این کل آزادگان با خانواده‌های خودشان 2 هزار و 500 نفر هستند که بالای 100 نفر از ایشان سابقه 5 سال یا بیشتر زندانی شدن رادارند.



https://qomefori.ir/vdch.qnzt23nqzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما