تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 16530
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: توسعه فضای سبز در بافت فرسوده منطقه سه یکی از برنامه‌های سال 1403 است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های سال ۱۴۰۳ احداث فضای سبز در بافت فرسوده است که عددی بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان نیز به آن اختصاص داده‌شده و امسال زمینی را برای آن تملک خواهد شد. 
وی به پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این پروژه سال‌ها است که به خاطر مخالفت‌های بخش‌های مختلف اجرایی نشده که نیاز است به آن پرداخته‌شده و اجرایی شود.
 مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: در مورد نورپردازی و زیباسازی خیابان امام خمینی (ره) نیز امسال پروژه‌ای را اجرا کرده و سیما و منظر این خیابان مهم ارتقا می‌یابد.
روحانی وزیری هزینه نگهداری فضای سبز منطقه را عددی برابر ۶۰ میلیارد تومان دانست و گفت: بخشی از هزینه نگهداری از فضای سبز منطقه مربوط به آبیاری و نگهداری و هرس فضای سبز بیمارستان‌ها است.
 وی از کاشت ۱۵ هزار نهال در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه خبر داد و بیان کرد: همچنین آب‌نماها و بهسازی زمین‌های بازی بوستان ولایت نیز در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه انجام‌شده است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: همچنین کف سازی و پیاده‌روسازی بوستان بنیادی نیز انجام‌شده و اقدامات لازم برای خرید وسایل بازی و ست‌های ورزشی در بوستان بنیادی در حال پیگیری است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdce7n8z.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما