تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : 16310
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: یکی از پروژه‌های عمرانی مهم سال ۱۴۰۳، تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر در محور عمار یاسر و بلوار پیامبر اعظم (س) است.
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه ساخت ادامه تونل غدیر و اتصال آن به خیابان بیگدلی اظهار کرد: در پایان سال گذشته و ابتدای سال جاری مسیرهای دسترسی جنوب شرقی تونل غدیر به بهره‌برداری رسید، موضوعی که سال‌ها به دلیل مشکلات تملک نیمه‌تمام باقی‌مانده بود.
 وی افزود: در این پروژه دو مورد دسترسی باقی‌مانده که در سطح منفی از سمت خیابان شهید فاطمی و سمت بلوار پیامبر اعظم (ص) می‌توان دسترسی داشت، و از سمت پارکینگ شرقی به‌صورت چپ‌گرد می‌توان در زیر بلوار عمار یاسر و داخل تونل به سمت کمربندی امام علی (ع) چپ‌گرد داشت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تأکید کرد: به این معنی که شهروندان و مسافرین اگر بخواهند وارد حرم شوند و به سمت مسجد جمکران بروند از داخل بلوار پیامبر اعظم (ص) عبور خواهند کرد، همچنین اگر بخواهند از شهر خارج شوند می‌توانند به بلوار عمار یاسر رفته و به حرکت خود ادامه دهند.
 حلوایی‌زاده اضافه کرد: به‌منظور انجام این پروژه که سازمان توسعه و عمران شهرداری قم مشغول آن است، مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcawen6.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما