تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 15825
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اتمام ۳۰ درصد تملک‌ها در دو محور شهید حاج‌رضایی و شیخ حسن مثله در منطقه جمکران خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو و جداره مسجد مقدس جمکران هزینه شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در دیدار شهردار و مدیران شهری با تولیت مسجد مقدس جمکران، اقدامات و تعاملات منطقه ۵ با این مکان مقدس را موردتوجه قرار داد و اظهار کرد: احداث خیابان‌های حجت، ظهور، شیخ حسن مثله و حاج‌رضایی در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه خیابان امام حسن (ع) به سمت جاده کاشان در دست اقدام است، ابراز کرد: در سال‌جاری شش میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
در نظر گرفته شده است.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر اینکه ادامه رینگ بلوار حضرت خدیجه (ع) در دستور کار قرار دارد، افزود: از مجموع ۱۴۲ پلاک قابل تملک در خیابان‌های حاج‌رضایی و شیخ‌حسن مثله تاکنون ۳۰ درصد با همراهی مسجد جمکران انجام‌شده است.
وی از نصب یکی از بزرگ‌ترین برج‌های پرچم در میدان آل یاسین خبر داد و یادآور شد: پیشنهادات منطقه برای بازنگری در طرح جامع به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ارائه‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaman6.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما