تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : 15817
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم:

ساخت‌وسازهای خلاف در حاشیه شهر قم صفر است

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: با نظارت دستگاه قضایی وضعیت تخلفات شهری قم در شرایط حاضر بسیار بهبود پیدا کرده است و شاهد توقف ساخت‌وساز غیرمجاز در حاشیه شهر هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمدرضا شفیعی،  در دیدار شهردار قم با معاون دادستان این استان، با تقدیر از همراهی دستگاه قضائی در برخورد با هرگونه تخلفات در حوزه شهری اظهار کرد: شهر قم در حوزه برخورد و رفع تخلفات در بین کلان‌شهرهای کشور جایگاه مناسبی دارد که این مهم با همراهی و همکاری شبانه‌روزی دستگاه قضائی حاصل‌شده است.
وی با بیان اینکه قم از کلان‌شهرهایی بوده است که حاشیه‌نشینی ندارد، افزود: هزار و ۶۰۰ حکم قضائی برای جلوگیری از رفع تخلفات تاکنون دریافت شده است که با همکاری، حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی مشکل خاصی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و شهری در قم نداریم.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه ساخت‌وساز خلاف و غیرمجاز در حاشیه شهر صفر است، تصریح کرد: امروز با همکاری دستگاه قضائی به‌ندرت متکدی و کارتن‌خواب و کودکان کار در سطح شهر می‌بینیم و با دستورات دستگاه قضائی، دست شهرداری برای هرگونه فعالیت در رفع معضلات شهری باز است.
شفیعی، انضباط شهری قم را در شرایط مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی با اعتماد به مدیریت شهری، دستورات و احکام مناسبی صادر کرده است که منجر به بهبود شرایط شهر نسبت به سال‌های نه‌چندان دور شده است و امروز وضعیت نظم و انضباط شهری در قم در کشور بی‌نظیر است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbzwb8.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما