تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 15714
فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه شهرداری نقش ویژه‌ای در فرهنگ جامعه دارد، گفت: هر ساله نقش شهرداری در این عرصه پررنگ‌تر شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سردار محمدرضا موحد در جلسه تبریک 25 اسفندماه روز شهردار به شهردار قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: طی چندسال اخیر شهرداری قم اقدامات بسیار خوبی در عرصه عمرانی و فضای سبز انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری نقش ویژه‌ای در فرهنگ جامعه دارد، مطرح کرد: خوشبختانه هر ساله نقش شهرداری در این عرصه پررنگ‌تر شده است.
فرمانده سپاه امام علی‌ بن ابی‌طالب(ع) اضافه کرد: یکی از ارکان اصلی قرارگاه 19 دی استان قم شهرداری است که از تمام اقدامات صورت گرفته توسط این مجموعه قدردانی داریم.
وی با بیان اینکه نرخ رشد مشارکت در انتخابات در استان قم نسبت به دوره گذشته 9 درصد بوده است، عنوان کرد: این آمار موجب شد تا استان قم در رتبه نخست نرخ رشد در انتخابات دست پیدا کند.
سردار موحد با اشاره به اینکه شهرداری قم در نیمه شعبان نیز عملکرد موفقی را ثبت کرد، خاطرنشان کرد: این عملکرد موفق به دلیل اتحاد و همدلی در مجموعه شهر قم است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchkqnz.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما