تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 15495
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: 120 نفر شامل نیروهای پیمانکاری خدماتی و فضای سبز و 56 نفر نیروهای امانی منطقه در ایام بارش سنگین برف به خدمات‌رسانی پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آماده‌باش کلیه نیروهای خدمات شهری منطقه اعم از خدماتی، فضای سبز، موتوری، سدمعبر و ستادی همزمان با بارش نزولات آسمانی اظهار داشت: 170 نفر شامل نیروهای پیمانکاری و 56 نفر نیروهای امانی در این ایام به خدمات‌رسانی پرداختند.
وی با بیان اینکه این نفرات در دو نوبت شیفت بندی شدند، ابراز کرد: باتوجه به قرارگیری مسجد مقدس جمکران در این منطقه شهری و برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، تمامی عوامل بلافاصله بعد از اتمام مراسمات، در آماده‌باش مقابله با بحران برف قرار گرفتند.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم خاطرنشان کرد: در ابتدا نمک‌پاشی سطوح شیب‌دار اعم از تقاطع سه سطحه حضرت ولیعصر(عج)، زیرگذر کریمه، زیرگذر فردوسی و بزرگراه‌ها و بلوارهای اصلی سطح منطقه مانند بلوار پیامبر اعظم(ص)، رینگ مسجد مقدس جمکران، خلیج‌فارس، شهید دل آذر، کبیری، کلهری و محلاتی انجام شد.
وی با تأکید بر اینکه 200 تن شن و نمک در سطح منطقه همزمان با بارش برف توزیع شد، تصریح کرد: سه دستگاه کامیون، خودروی برف‌روب، بابکت و بیل بکهو در بازگشایی معابر و رفع انسدادها حضور داشتند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdko0f.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما