تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : 15444
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تا پایان مراسم نیمه شعبان سرویس‌دهی حمل‌ونقل عمومی در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران به صورت ویژه انجام خواهد گرفت.
سرویس‌دهی ویژه ناوگان حمل‌ونقل عمومی تا پایان مراسم نیمه شعبان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا خانه‌زاد یزدی در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: حدود 150 هکتار پارکینگ برای بلوار پیامبر اعظم(ص) و مسجد مقدس جمکران به‌منظور پارک خودرو زائران و نمازگزاران اجتماع بزرگ مهدوی آماده شد.
وی با اشاره به اینکه باتوجه به مباحث امنیتی 50 هکتار از مساحت پارکینگ‌ها از دسترس خارج شد، مطرح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تلاش تا شرایط به گونه‌ای محیا شود که مردم بیشتر از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان انسداد مسیر حرم به جمکران از سمت بلوار سمیه به منظور قرار گرفتن در اختیار عابرین پیاده و پیش‌بینی مسیر برگشت برای حمل و نقل عمومی، عنوان کرد: در این محدود بیش از 100 ون و 80 دستگاه اتوبوس به صورت رایگان خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌ها ازروزهای قبل از ولادت حضرت ولی عصر(عج)آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان مراسم نیمه شعبان سرویس‌دهی حمل‌ونقل عمومی در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران به صورت ویژه انجام خواهد گرفت.
خانه‌زاد یزدی با بیان اینکه در سطح شهر نیز تلاش شده با طرح‌های موقت و اصلاحات تقاطع‌ها مدیریت لازم ترافیک انجام پذیرد، تصریح کرد: طبق رصد سامانه‌های نظارتی خوشبختانه شرایط در سطح شهر نسبت با سالیان گذشته بهتر بود.
وی با اشاره به اینکه آسیب‌شناسی لازم برای رفع نقاط ضعف برای سالیان آینده انجام شده است، یادآور شد: امیدواریم هر سال در ارائه خدمات عملکرد بهتری داشته باشیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اضافه کرد: در ساعات پایانی شب، حضور زائرین در لاین حمل و نقل عمومی موجب ایجاد اختلال در سرویس‌دهی شد.
وی با بیان اینکه برای ورودی‌های شهر نیز تلاش شده تا توزیع حضور مردم از مسیرهای مختلف را شاهد باشیم، ابراز کرد: پارکینگ‌هایی در مسیر بلوار کبیری و پیامبر اعظم(ص) در نظر گرفته شد تا خدمات را به مردم ارائه می‌کنند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchkknz.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما