تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : 15440
در پی کاهش محسوس دما و بارش برف و باران، شهرداری قم تمهیدات لازم به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب در شهر قم را در دستور کار قرار داده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به‌دنبال اعلام هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش محسوس دما و بارش برف و باران در روزهای آینده، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در شهرداری قم، تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی در شرایط ناپایدار جوی اتخاذ و در دستور کار مناطق و نواحی شهرداری قم قرارگرفته است.
استقرار مخازن شن و ماسه در مسیرهای دارای شیب، لایروبی و پاک‌سازی مسیر انهار، آمادگی چاه‌های جذبی، سرویس سپتیک‌ها و مخازن جمع‌آوری آب‌های سطحی با فعالیت 24 ساعته نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق هشتگانه شهر قم ازجمله اقداماتی است که در این زمینه به انجام رسیده است.
آمادگی ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری و آتش‌نشانی نیز از دیگر اقداماتی است که در این راستا به انجام رسیده و آمادگی شهر قم برای استقبال از نزولات آسمانی را در پی داشته است.
همچنین سامانه 137 شهرداری قم نیز به‌صورت 24 ساعته آماده ثبت گزارش مشکلات شهروندان در خصوص حوادث احتمالی نظیر آب‌گرفتگی معابر است تا در اسرع وقت رسیدگی و رفع آن در دستور کار مناطق و نواحی شهرداری قم قرار گیرد.


انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdzo0f.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما