تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 15438
استاندار قم به منظور بررسی آخرین وضعیت ترافیک بلوار پیامبر اعظم(ص) از ستاد خدمات زائرین شهرداری قم بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سیدمحمد آقامیری به منظور بررسی آخرین وضعیت ترافیک بلوار پیامبر اعظم(ص) در شب میلاد حضرت ولی عصر(عج) از ستاد مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در میدان آل یاسین بازدید کرد.
طی این بازدید که با حضور جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد؛ گره‌های ترافیکی و وضعیت مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران از جمله مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی مدیریت ناوگان اتوبوس و ون در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و نحوه جابجایی زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران به صورت رایگان که از تمهیدات پیش‌بینی شده شهرداری قم برای حضور در اجتماع بزرگ مهدوی بود واز صبح روز شنبه و به دنبال محدودیت‌های ترافیکی محور پیامبراعظم(ص) و مسیرهای دسترسی به مسجد مقدس جمکران به اجرا در آمده بود از دیگر موضوعاتی بود که در بازدید استاندار قم به آن پرداخته شد.
گفتنی است، از ساعت 22:30 و آغاز موج بازگشت نمازگزاران مسجد مقدس جمکران و به دلیل ازدحام جمعیت و ورود به مسیر ویژه تردد اتوبوس و ون، تردد ناوگان حمل و نقل عمومی دچار اختلال شده که با حضور میدانی مسئولان امر اقدامات لازم در جهت مدیریت ترافیکی و اتخاذ راهکارهای عملیاتی در جهت تسهیل حمل و نقل زائرین به اجرا رسید.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaayn6.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما