تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 15433
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: در طول شبانه روز بیش از 3 هزار نفر از نیروهای ستادی و پیمانی فعالیت دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری قم با رویکرد ارائه خدمات مطلوب و حداکثری و ایجاد شرایط میزبانی شایسته برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه از مراسم‌های سالیان گذشته آسیب شناسی صورت گرفت، مطرح کرد: برنامه‌ریزی کلان مراسم نیمه شعبان امسال از مهرماه انجام شد.
معاون سازمان محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در طول شبانه روز بیش از 3 هزار نفر از نیروهای ستادی و پیمانی فعالیت دارند، عنوان کرد: امسال تامین زیرساخت‌های خدمات رسانی به صورت جامع دنبال شده است. 
جانشین شهردار در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم با اشاره به اینکه 400 چشمه سرویس بهداشتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و رینگ مسجد مقدس جمکران نصب و بهسازی شد، خاطرنشان کرد: تامین آب، نگهداری و تنظیف این سرویس‌ها به صورت دائمی درحال انجام است.
اصفهانیان مقدم با بیان اینکه 16 پارکینگ و پارکسوار با ظرفیت 50 هزار خودرو آماده کردیم، تصریح کرد: در این پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها تسهیلات مورد نیاز زائرین آماده شده است.
وی با اشاره به اینکه تمام مناطق بجز منطقه 7، در منطقه 5 شهری معین هستند، یادآور شد: علاوه بر این خدمات از خدمت‌رسانی در سطح شهر قم نیز غفلت نشده است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه مباحث امنیتی در دستورکار ویژه قرار دارد، ابراز کرد: بیش از 500 موکب در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) درحال خدمت‌رسانی هستند.
وی با اشاره به اینکه برای نظافت کارتن‌پلاست‌ها و مخازن تهیه شده و در مسیر قرار دارد، بیان کرد: موفقیت در این عرصه نیازمند همراهی و همکاری مواکب و مردم است که خوشبختانه اهتمام لازم از سوی مردم نیز وجود دارد.
اصفهانیان مقدم مباحث ایمنی موکب‌ها را مدنظر قرار داد و افزود: تیم‌های خدمات ایمنی و آتش نشانی از مواکب بازدید کرده و بیش از 300 دستگاه کپسول آتش نشانی در اختیار مواکب قرار گرفت.
وی اضافه کرد: برای برگزاری هر چه بهتر مراسم، همکاری خوبی با شورای تامین، نیروی انتظامی، راهور و قرارگاه 19 دی داشته‌ایم.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه گاردهای ایمنی در طول مسیر کشیده شده است، اظهار کرد: با این اقدام توانستیم مباحث امنیتی مسیر را تامین کنیم.
وی با اشاره به اینکه امسال باتوجه به شرایط محیا شده در ستاد ملی نیمه شعبان، 11 شهر و یک کلان شهر همکاری و مساعدت داشته‌اند، مطرح کرد: این همکاری در زمینه‌های مختلفی ازجمله حمل و نقل، اعزام پاکبان، ادوات آتش نشانی و ... بوده است.
اصفهانیان مقدم با بیان اینکه تا این لحظه شاهد رضایت حداکثری از خدمات مجموعه مدیریت شهری بوده‌ایم، عنوان کرد: امیدواریم خدمات ارائه شده مورد قبول صاحب این شب نیز قرار گرفته باشد.
وی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی برای شب نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مباحث مربوط به بحران‌های احتمالی را در دستورکار قرار دادیم.
وی با بیان اینکه استقرار مخازن نمک در زیرگذرها نیز انجام شده است، تصریح کرد: تلاش داریم در صورت بارش برف و باران نیز بتوانیم خدمت‌رسانی مطلوبی به مردم داشته باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfmjdy.w6dtmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما