تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : 15424
استاندار قم گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باعث هراس دشمنان در داخل و خارج از کشور می‌شود و این اتفاق به حول قوه الهی توسط مردم غیور ایران رقم خواهد خورد.
استاندار قم:‌ مشارکت حداکثری در انتخابات باعث هراس دشمنان می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمد آقامیری، عصر شنبه در مراسم جشن نیمه شعبان در نمازخانه استانداری افزود: کسانی که ولایت فقیه را در قلوب خود پذیرفته‌اند؛ بدانند که ایشان امری را ابلاغ کرده و تک تک افراد موظف ومکلف هستند در راستای دعوت مردم به شرکت درانتخابات و جهاد تبیین دراین خصوص تلاش کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: ائمه جماعات با مسوولین همراه هستند و در مساجد باید دعوت مردم به شرکت درانتخابات صورت گیرد تا ۱۱ اسفندماه مشت محکمی به فتنه های دشمنان زده شود.
استاندار قم گفت: با حضور مردم در انتخابات ایادی دشمنان در داخل و خارج از کشور مورد هراس قرار می‌گیرند و همه باید به فرمان مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رای بیایند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.
وی در ادامه با تبریک میلاد حضرت ولی عصر(عج) و روز سرباز گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: وزارت اطلاعات خدمات بسیار ارزنده‌ای برای حفظ و نگهداری از انقلاب و پاسداری از خون شهدا داشته و یک وزارت‌خانه مکتبی است، و سرلوحه کار آن ، دین مبین اسلام است.
وی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد وزارت اطلاعات پرداخت و گفت: تعهد و تدین این وزراتخانه قابل ستایش است و سربازان گمنام امام زمان(عج) شجره طیبه انقلاب را با دستان باکفایت خود حفظ خواهند کرد.
آقامیری درادامه با اشاره به نیمه شعبان و تلاش مسئولان استان قم برای پذیرایی از زائران دراین ایام گفت:‌ قم در جشن های نیمه شعبان میزبان چهار میلیون و ۵۰۰ هزار میهمان از سراسر میهن اسلامی و برخی کشورهای خارجی است.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfjjdy.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما