تاریخ انتشار :جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : 15405
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان باید ردیف خاصی در بودجه کشور دیده شود و به‌صورت اختصاصی به شهر قم کمک کنند تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم را به‌صورت دائمی ایجاد کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حسن طلایی در حاشیه بازدید از مسجد مقدس جمکران و نحوه آماده‌سازی شهر برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان اظهار داشت: جشن نیمه شعبان یک جشن استانی نبوده و نگاه تمام کشور و دنیا به شهر قم است.
وی ضمن بازدید از نحوه آماده‌سازی پارکینگ‌ها، سرویس‌های بهداشتی، مواکب، ایستگاه‌های صلواتی و آذین‌بندی مسیر پیاده‌روی روز نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) افزود: باوجود ورود سایر استان‌ها نیاز به کمک ملی احساس می‌شود زیرا میلیون‌ها زائران در سه روز نیاز به خدمات دارند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با مقایسه جشن‌های نیمه شعبان با پیاده‌روی روز اربعین گفت: همان‌طور که تمام شهرها برای پذیرایی از زائران اربعین به میدان می‌آیند برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان نیز باید تمام کشور بسیج شده و به کمک مدیریت شهری در قم بیایند.
وی تصریح کرد: برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان باید ردیف خاصی در بودجه کشور دیده شود و به‌صورت اختصاصی به شهر قم کمک کنند تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم را به‌صورت دائمی ایجاد کنیم.
طلایی در پایان یادآور شد: حضور زائران مسجد مقدس جمکران تنها به سه روز منتهی به نیمه شعبان ختم نمی‌شود و شهر قم هر سه‌شنبه میزبان میلیون‌ها زائر و مسافر بوده و نمی‌توانیم زیرساخت‌ها را تنها به‌صورت موقتی فراهم کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcene8z.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما