تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : 15301
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با نزدیک شدن به ماه مبارک شعبان و برگزاری مراسم نیمه شعبان اقدامات و تمهیدات لازم در دستور کار مدیریت شهری قرارگرفته است.
آمادگی ترافیکی شهر قم برای اعیاد ماه شعبان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در خصوص برگزاری ایام نیمه شعبان اظهار کرد: با توجه به ابلاغ مصوبات جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان قم، اقدامات لازم در خصوص مطالعات مدیریت ترافیک ایام نیمه شعبان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده است.
 وی از خرید و نصب تابلوهای هدایت مسیر خبر داد و گفت: تابلوهای هدایت مسیر به‌منظور اطلاع‌رسانی به رانندگان از محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر نصب‌شده و ورودی و خروجی‌ها مشخص‌شده است.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در خصوص آماده‌سازی پارکینگ‌های مجاور مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: ۱۸ پارکینگ به مساحت ۱۴۷ هکتار با گنجایش ۳۵ هزار خودرو برای ایام نیمه شعبان پیش‌بینی و آماده‌شده است.
 خانه‌زادیزدی عنوان کرد: تجهیزات ترافیکی چون چراغ‌های چشمک‌زن، نیوجرسی و علائم ایمنی تأمین و در سطح شهر نصب‌شده است.
وی با اشاره به اجرای پروژه جدول‌گذاری بلوار پیامبر اعظم (ص) ابراز کرد: پروژه جدول‌گذاری ثابت در بلوار پیامبر اعظم (ص) به‌منظور جلوگیری از دسترسی مستقیم وسایل نقلیه به میدان آل یاسین (ع) و همچنین اجرای زیرسازی و روکش آسفالت پیاده‌رو به‌منظور دسترسی ایمن وسایل نقلیه موتوری به کندرو در مسیر برگشت از سمت میدان سلام به سمت حرم حضرت معصومه (س) تکمیل و اجرایی می‌شود.  
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم یادآور شد: پروژه روکش آسفالت پیاده‌روی مسیر رفت از میدان معلم به سمت مسجد مقدس جمکران و کندروی مسیر برگشت حدفاصل تقاطع غیر هم‌سطح کریمه تا بلوار فردوسی اجرایی شد.  
خانه‌زادیزدی در پایان از تکمیل و راه‌اندازی رمپ راست‌گرد بلوار حکیم به سمت خیابان شهیدان شاهرودی خبر داد و خاطرنشان کرد: خیابان انسجام به‌منظور دسترسی ورود و خروج از پارکینگ جدید معارفی بازگشایی می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjvtev.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما