تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : 15298
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: به‌منظور طرح توسعه شهری و عمرانی در محله شمس‌آباد، طرح‌هایی همچون احداث فضای سبز و ساخت پیاده‌رو برای این محدوده برنامه‌ریزی‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اقدامات در سطح منطقه پنج را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: در منطقه پنج ۶۰ هکتار فضای سبز و ۲۵ بوستان وجود دارد که در حال برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد بوستان‌ها هستیم.
 وی با اشاره به بهسازی بوستان‌های قدیمی در این منطقه، افزود: ساخت بوستان‌های جدید ازجمله بوستان بصیرت از دیگر اقداماتی بوده که دنبال می‌شود.
 مدیر منطقه پنج شهرداری قم خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته لکه‌های سبز شهری در منطقه مثل بوستان صداقت در سال آینده ساماندهی و احداث می‌شود.
 رحیمی اضافه کرد: توسعه اراضی با کاربری فضای سبز در حریم بزرگراه امام علی (ع) و از خیابان شهید محلاتی تا ساختمان ولی‎‎عصر به‌صورت دو طرف در سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی‌شده است.
 وی با اشاره به توسعه محله شمس‌آباد، گفت: به دلیل وجود صنایع چوب در این منطقه، پروژه‌های آسفالت و طرح روشنایی معابر اجرا و احداث پیاده راه در سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی‌شده است.
 مدیر منطقه پنج شهرداری قم افزود: احداث پارکینگ و تملک باغات از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سال آینده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcevw8z.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما