تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : 15250
مدیر منطقه هفت شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی حدود 50 درصدی تملک املاک تجاری در طرح بهسازی قبرستان نو خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه هفت شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به آخرین وضعیت تملک واحدهای تجاری پروژه بهسازی قبرستان نو اظهار داشت: با تلاش همکاران منطقه هفت و حمایت‌های مدیران شهرداری، خوشبختانه پیشرفت خوبی در تملکات املاک تجاری مقابل قبرستان نو انجام شده و تقریباً بیش از 50 درصد این املاک تملک شده و یا مراحل پایانی را سپری می‌کند.
وی با بیان اینکه پس از پایان پروژه باغ مزار اجرایی شده و در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه (س) فضای سبزی زیبا احداث می‌شود، ادامه داد: کل املاک تجاری مقابل قبرستان نو 132 باب است که به طور میانگین متراژ هر ملک بیش از 10 متر بوده که تقریباً پس از آزادسازی کامل چیزی نزدیک به 1390 متر آزادسازی خواهد شد.
مدیر منطقه هفت شهرداری قم افزود: تاکنون تعداد 29 باب از املاک تجاری واقع در این بخش تخریب‌شده و 20 باب نیز در حال تخلیه بوده که به‌زودی تخریب خواهد شد و تعدادی نیز در مراحل توافق قرار دارد.
وی با تأکید بر اینکه در تلاشیم که مابقی املاک این محدوده را نیز تا پایان سال جاری تملک و آزادسازی کنیم، مطرح کرد:  تاکنون حدود دو هزار و 500 میلیارد ریال بابت تملک املاک هزینه شده که تماماً از منابع داخلی شهرداری پرداخت‌شده است و مابقی نیز به‌صورت زمین معوض به مالکان انجام پذیرفته است .
رمضانی در خاتمه ضمن تقدیر از حمایت شهردار و مدیریت شهری گفت : از شهروندان نیز که با صبوری مدیریت شهری را تا رسیدن به هدف همراهی می‌کنند کمال تشکر را داریم و به‌منظور تکمیل تملکات باقیمانده این طرح تا پایان حدود دو هزار و 700 میلیارد ریال بودجه مورد نیاز است که با حمایت‌های مدیران شهری این پروژه مهم به سرانجام خواهد رسید .

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccxiqs.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما