تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 15199
شهردار قم در پیامی فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر را تبریک گفت و دهه فجر را یادآور نقطه عطف حماسه‌آفرینی باشکوه دانست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام دکتر سقائیان نژاد به شرح زیر است:
ملت شریف ایران اسلامی با اتحاد، همبستگی و مقاومتی بی‌مثال و به پیروی از عالمی الهی و آگاه، حماسه‌ای بزرگ و فراگیر را رقم زدند که نه‌تنها در ایران، بلکه در سرتاسر جهان امروز آن اتفاق بزرگ الگویی برای آزادگان و آزادی‌خواهان شده است تا در مقابل ظلم مستکبران و جور ستمگران، سر فرود نیاورند و تا پای جان ایستادگی کنند.
دهه فجر یادآور نقطه عطف این حماسه‌آفرینی باشکوه است که در پی سالیان متمادی مبارزه نسل به نسل مردمان این سرزمین با ستم‌پیشگان و حاکمان جور، پیروزی از آن مردم شد و حکومتی برآمده از خواست مردم شکل گرفت.
گرامی می‌داریم فرارسیدن دهه فجر و طلیعه چهل و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران عزیز را که امروز به برکت این نظام و تلاش مردمی وفادار، هرروز و هر ساعت در مسیر تعالی و توسعه به‌پیش می‌رود و نه‌تنها پیشرفت علم و فنّاوری بلکه در تعالی روح و معنویت انسانی نیز سرآمد و الگویی برای دیگر ملت‌های جهان شده است.
امید آن دارم همچون تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با سعی و تلاش بی‌وقفه در سایه اتحاد و همدلی به رشد و تعالی کشورمان کمک نماییم و با همدلی و هم‌افزایی، بتوانیم در تحقق اهداف بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر تعالی و پیشرفت کوشا باشیم.
از خداوند منان آرزوی تداوم توفیق برای خدمتگزاران مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارم تا در ظل عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر روحی و اروحنا له و فداه و در سایه زعامت و رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، با خدمت شایسته به مردم، موجبات دلگرمی ولی‌نعمتان این نظام مقدس را فراهم آورده و در آستانه یکی دیگر از بزنگاه‌های حضور و مشارکت ملی، حماسه‌ای دیگر را جشن ملی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین انتخابات پیش‌ِرو در رقم بزنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceoz8z.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما