تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 14902
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: هیچ‌کس بهتر از شهروندان ساکن در هر منطقه از مشکلات آن خبر ندارد؛ لذا با جلب مشارکت و نظرات شهروندان ساکن در هر محله می‌توانیم نقشه راهی برای مدیران شهری باشیم .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حسن طلایی در نشست پاسخگویی به مطالبات مردمی که در مسجد امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد فرخنده صدیقه کبری، روز مادر و تولد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در شورای اسلامی شهر در حال پیگیری است همین ملاقات‌های مردمی در مساجد و محله است.
وی با بیان اینکه ما خودمان از جنس مردم هستیم و هدف‌مان مرتفع نمودن مشکلات شهر و شهروندان است، خاطرنشان کرد: هیچ‌کس بهتر از شهروندان ساکن در هر منطقه از مشکلات آن خبر ندارد؛ لذا با جلب مشارکت و نظرات شهروندان ساکن در هر محله می‌توانیم نقشه راهی برای مدیران شهری باشیم .
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم در خصوص پاسخ به نامه‌ها و سؤالات شهروندان افزود: در شهر قم ۲۰ دستگاه در حال رسیدگی به مشکلات شهری هستند و همه نامه‌ها و درخواست‌های شما به دستگاه‌‌های مربوطه انتقال داده می‌شود و مسائلی را که می‌توان در حضور مدیران شهری حل می‌کنیم و مسائلی را هم که نیاز به بودجه شهری دارند، هم در بودجه شهری اصلاح و اجرا می‌کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcf01dy.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما