تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 14867
مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده در بوستان غدیر گفت: در سال جاری بیش از 70 میلیارد ریال جهت توسعه کمی و کیفی خدمات‌دهی در این بوستان هزینه شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، علیرضا مظفری با بیان اینکه بوستان غدیر موقعیتی فرا منطقه‌ای برای شهروندان جهت گذران اوقات فراغت دارد اظهار داشت: در سال جاری اقداماتی نظیر جدول‌گذاری بوستان غدیر حدود ۱۰۰۰ متر طولی، نصب دو ست هشت عددی ورزشی، تعمیر 108 عدد روشنایی پایه‌های روشنایی بلند و کوتاه، تعویض چراغ‌های بوستان غدیر و نصب چراغ‌های آل ای دی جدید ازجمله اقدامات در این زمینه است.
وی در ادامه دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: اجرای لوله‌گذاری و کاشت نهال باغچه‌های بوستان غدیر، نصب نیمکت و سطل زباله به تعداد ۶۰ عدد، خرید و نصب باربکیو و تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی بوستان از دیگر اقدامات انجام شده در بوستان غدیر در سال جاری است.
مدیر شهرداری منطقه هشت قم  ضمن تأکید بر همکاری شهروندان در نگهداری از بوستان‌ها خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم در نگهداری از بوستان‌ها اعم از درختان و فضای سبز و لوازم نصب شده یاری‌رسان مدیریت شهری باشند تا با کاهش هزینه‌ها شاهد افزایش روزافزون خدمات‌دهی به شهروندان و شهری هرچه آبادتر باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfecdy.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما