تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 14713
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: در راستای دفع آب‌های سطحی، اقدامات لازم برای ۲۰ نقطه حادثه‌خیز منطقه، پیش‌بینی و انجام شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: ۲۰ نقطه حادثه‌خیز حوزه آب‌های سطحی در منطقه پنج شهری شناسایی‌شده و اقدامات لازم در همین خصوص در دست اجرا است.
 مدیر منطقه پنج شهرداری قم افزود: یکی از این نقاط حادثه‌خیز میدان آل یاسین بود که شهرداری ۴ میلیارد تومان صرف این پروژه کرده تا در این منطقه شاهد مشکلات نباشیم.
وی وضعیت آب‌های سطحی منطقه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بر اساس مطالعات آب‌های سطحی، نیمی از پروژه آب‌های پیراشهری منطقه به‌صورت قطعی و مابقی به‌صورت موقت انجام شده و به‌زودی اقدامات مؤثری با همکاری منطقه چهار شهری انجام می‌شود.
 رحیمی با بیان اینکه عملیات آبخیزداری مناطق بالادستی و خیابان ظهور نیازمند همراهی و جذب اعتبارات استانی است، خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی سیلاب‌های منابع بالا‎دستی نیاز به حضور دستگاه‌ها و ارگان‌های چون منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، همراهی مدیریت بحران، راه شهر‎سازی و اداره کل راه‌آهن است.
 وی با اشاره به اینکه بدون اقدامات استانی نمی‌توانیم تمام مشکلات آب‌های سطحی منطقه را رفع کنیم، گفت: این مسئله همواره مورد مطالبه مدیریت شهری از دستگاه‌های استانی بوده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfmedy.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما