تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : 14672
مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم از انجام کلیات پیوست فرهنگی پروژه‌های قطار شهری و تدوین پیوست تفصیلی در آینده نزدیک خبر داد.
پیوست فرهنگی پروژه‌های قطار شهری در قم تدوین می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به گزارش واحد خبر سازمان قطار شهری شهرداری قم، محمدرضا انگشت‌باف با اشاره به اهمیت تدوین پیوست فرهنگی در ابر پروژه‌های شهری اظهار کرد: این موضوع در بیانات مقام معظم رهبری نیز تأکید شده و مدیریت شهری نسبت به آن حساس است.
 وی با بیان اینکه احداث و توسعه زیرساخت پروژه‌های زیربنایی، نقش مؤثری در ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی استفاده‌کنندگان و ساکنان مجاور ایفا می‌کند، افزود: خط یک متروی قم به طول ۱۴.۸ کیلومتر با ۱۴ ایستگاه پس از طی مراحل تصویب در شورای عالی هماهنگی ترافیک وزارت کشور، با هدف اتصال مناطق محروم و کم‌برخوردار به حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، از سال ۱۳۹۰ وارد فاز اجرایی شده است.
 مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: اکنون و با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته، فاز نخست این پروژه، حدفاصل شهرک کامکار و بلوار معصومیه تا میدان شهید مطهری، مشروط به تأمین واگن‌های مورد نیاز، آماده تست و راه‌اندازی است.
 انگشت‌باف اضافه کرد: از آنجا که احداث و توسعه زیرساخت پروژه‌های زیربنایی، نقش مؤثری در ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی استفاده‌کنندگان و ساکنان مجاور ایفا می‌کند و با توجه به آماده بودن محل اجرای امور فرهنگی و نمادها در ایستگاه‌های شهید مطهری و کشاورز، مقرر شد اجرای پیوست فرهنگی پروژه‌های سازمان قطار شهری قم به دو صورت کلیات و تفصیلی، در دستور کار قرار گیرد.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcj8mev.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما