تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : 14604
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: تاکسی‌های مشمول تعویض مخازن گاز CNG می‌توانند با مراجعه به سامانه irtusan.ir نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک درخواستی اقدام کنند .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، قاسم طالبی اظهار داشت: پیرو هماهنگی صورت گرفته از سوی اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری، تاکسی‌های مشمول تعویض مخازن گاز CNG می‌توانند با مراجعه به سامانه irtusan.ir  نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک درخواستی اقدام کنند .
وی با بیان اینکه این طرح فقط مشمول تاکسی‌های با پلاک " ت" بوده و این تاکسی‌ها  باید از نظر فنی و عملکردی توانایی حداقل سه سال فعالیت در ناوگان تاکسیرانی را داشته باشند، افزود: به عبارتی این تاکسی‌ها پس از تعویض مخزن ، حداقل تا سه سال نباید نوسازی و اسقاط شوند.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: طبق مصوبه شورای اقتصاد، صرفاً تاکسی‌هایی که عمر مخازن CNG آن‌ها به اتمام رسیده و تاکسی‌هایی که در مراکز معاینه فنی به دلیل مخزن غیراستاندارد و یا فرسوده (پیش‌ازتاریخ انقضای مخزن) تست هیدرواستاتیک مخزن CNG آن‌ها مردود اعلام شده است، مشمول این طرح هستند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceep8z.jh8e7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما