تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : 14574
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد:

عرضه مستقیم گوجه در راستای تنظیم بازار با مشارکت شهرداری قم

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از عرضه مستقیم گوجه در راستای تنظیم بازار و با قیمت مصوب در بازارچه‌های ریحان سطح شهر خبر داد.
عرضه مستقیم گوجه در راستای تنظیم بازار با مشارکت شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی با اعلام این خبر اظهار داشت: محموله‌ گوجه روز گذشته با همکاری سازمان میادین شهرداری تهران از استان بوشهر وارد استان قم شده و در راستای تنظیم و مدیریت بازار و با قیمت مصوب در بازارچه‌های ریحان سطح شهر توزیع می‌گردد.
وی ضمن تأکید بر مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان در راستای مدیریت، تعادل قیمت و عرضه محصولات و همچنین دستور استاندار در این خصوص، تصریح کرد: ناظران سازمان جهت حُسن انجام فرایند توزیع، در محل این بازارچه‌ها حضور خواهند داشت.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تأمین ارزاق و مایحتاج اساسی را یکی از نگرانی‌های اقشار مختلف مردم به خصوص خانواده‌های آسیب‌پذیر دانست و افزود: در تلاش هستیم برای رفع بخشی از این مسائل و به خصوص در روزهای خاصی که احتیاجات شهروندان افزایش می‌یابد، با تزریق اجناس، بازار را متعادل و از نگرانی مردم بکاهیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaymn6.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما