تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : 14424
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: رصدخانه شهرداری قم به‌منظور اقدامات آماری و پژوهشی در مجموعه مدیریت شهری راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی مؤمن حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، از احداث رصدخانه در سال جاری نیز خبر داد و اظهار کرد: فرایند احداث سازه‌ها و جانمایی با معاونت فنی در حال پیگیری است و با معاونت ارتباطات هماهنگ شده موزه اسناد تاریخی در کنار سازه رصدخانه ساختمانی مستقل داشته باشد و پیشانی و عقل تصمیم‌گیری مدیران شهرداری خواهد شد.
 وی افزود: در رصدخانه به فراتر از تجمیع اطلاعات فکر می‌کنیم و در مرحله نخست بصری سازی انجام می‌شود تا مدیران بتوانند با حضور در رصدخانه تمام اسناد را در اختیار داشته باشند و درنهایت تیم رصد در این رصدخانه با ساختار سازمانی و تخصص‌های مختلف شرایط پروژه‌ها را رصد می‌کنند.
 مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم تصریح کرد: در این رصدخانه کاری پژوهشی در کنار تجمیع اطلاعات انجام خواهد شد تا تمام نقاط ضعف قوت و اقدامات آینده و مقایسه آن با پروژه‌های ملی و بین‌المللی انجام شود و بر اساس این تحلیل‌ها و پژوهش‌ها برنامه‌ریزی و تصمیم سازی خواهد شد.
مؤمن حجازی تأکید کرد: لازم است گفته شود که یکی از مهم‌ترین اهداف ساخت رصدخانه اشراف اطلاعاتی و عملکردی مدیران بوده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceee8z.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما